داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

۱۶ بازیکن استقلال هنوز ۶۰ درصد حقوق فصل قبلشان را دریافت نکرده‌اند! | خطیر کجاست؟

  • کد خبر: ۲۲۱۴۶۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
۱۶ بازیکن استقلال هنوز ۶۰ درصد حقوق فصل قبلشان را دریافت نکرده‌اند! | خطیر کجاست؟
باشگاه استقلال ۶۰ درصد از حقوق فصل قبلِ ۱۶ بازیکن خود را پرداخت نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال همچنان با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است این مسائل باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شود.

در حالی که زمزمه حذف استقلال از آسیا به دلیل پرداخت نکردن بدهی به سانتاکالارای پرتغال دهان به دهان می‌شود در عین حال بدهی بسیاری از بازیکنان پرداخت نشده که این موضوع ناراحتی عمومی بازیکنان را به دنبال داشته است.

درهمین راستا شنیده می‌شود که باشگاه استقلال ۶۰ درصد از حقوق ۱۶ بازیکن این تیم را پرداخت نکرده است. در فصل جاری نیز فقط ۳۵ درصد از حقوق بازیکنان پرداخت شده که اگربدهی فصل قبل به همراه بدهی این فصل را کنار هم بگذاریم عدد قابل توجهی می‌شود که حتی ممکن است با حقوق یک فصل بازیکنان برابری کند.

اینکه علی خطیر چه طور می‌خواهد این بدهی را پرداخت کند روشن نیست، اما مدیرعامل باشگاه استقلال به قول یکی از بازیکنان یک ماه است موبایل خود را خاموش کرده و جواب تلفن نمی‌دهد تا در چالش سوالات متعدد بازیکنان بابت زمان پرداخت طلب خود گرفتار نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->